tisdag 15 november 2011

IMUREL!!!!

Är det nu jag ska börja gråta???

Jag är sååå rädd!!!

Rädd för att min egen person ska förstöras...
Alla mina celler och på det sättet jag är uppbyggd.

Kommer jag att bli helt omprogrammerad nu??

Har precis haft ett låångt samtal med min läkare....

De vill sätta in Imurel, cellgiften.

Vi bestämde till slut att jag ska börja med den.....

Hon sa att mitt immunförsvar är fel programmerat och det ska de rätta till.
Hon undrade om det gjorde mig mindre rädd när jag visst att det var så det låg till?

Ja, jo....

Men tänk om allt i min kropp blir hel kaos nu....

Men att jag blir frisk i allfall.... att inte vara sjuk...det vore ju underbart....
Plus att de då tar bort den medicin jag äter nu, den som inte har hjälpt mig, den har bara gjort mitt hår tunnare...

Man känner sig som någon som de ska exprimentera på....

Usch känner mig ledsen och ensam och rädd....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar