tisdag 14 april 2015

Dejtsida vs. sexsida

Jag må vara gammalmodig eller stängd i mitt tankesätt.
Vad än folk tycker om mig och det katten skiter så lägger jag det på samma hög.

Jag chattade lite med en kille på en dejtsida.

Denna dejtsida är känd för att uppfattas seriös, att man är ute efter kärlek.

Det visade sig att killen jag chattade med sa att han också är med på en dejtsida för sex.

Va?!

Jag googlade lite om den sidan och fick upp en del läsning....

Jag har mycket åsikter men jag bestämde mig för att inte skriva om dem här och nu.
Jag orkar inte.

Visst, säger inte att de som är ute efter massa spontan sex inte är seriösa, men det är INTE my cup of tea!

Jag gillar inte sånt.

Klart att alla gillar sex och samliv, men då ska det vara med en person som man har förhållande med.

Är man singel så kan man väl för fan runka själv.

Nä, jag gillar inte killar som legat med tusental...

BLÄ!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar