lördag 14 november 2015

Exet hörde av sig efter 6 år....

I går då jag öppnade Facebook så hade jag ett meddelande.

När jag kollade det så stannade hjärtat.

Jag kom av mig helt och blev paff.

Meddelandet var från mitt ex.

Det exet som jag bodde i hus med, som jag trodde att jag skulle gifta mig med och få barn med.
Han som lämnade mig helt plötsligt utan förvarning.
Mitt ex, H.

J satt bredvid mig och såg min reaktion och jag sa vem det var i från.

Han blev inte så glad över det.

Han frågade mig hur jag skulle göra, om jag skulle svara eller inte.

Jag visste inte, sa jag, sa att jag måste fundera på saken.

Det känns ouppklarat på något sätt men ändå inte, det var ju 6 år sedan.
Varför reagerade jag såhär på att jag fått ett meddelande från honom?
Efter så lång tid?

J blev ju såklart inte överlycklig över mitt svar på frågan om jag skulle svara eller inte....

Får se vad jag gör...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar