torsdag 2 mars 2017

Dagen efter järnet

Wow!
I dag har jag sovit i 12 timmar.

Kanske för att jag inte sov så mycket natten innan.
När jag vaknade så kände jag mig febrig och sjuk.

I går var jag och fick järndropp.



Jag var nervös som fan.

Sjuksyrran var väldigt snäll och tydlig med all info pga. min nervositet. :)

Jag hoppas verkligen, verkligen att det hjälper mig.

I dag när jag var på muggen så hade jag extrem kramp.
Jag började att må illa av smärtan och trodde nästan att jag skulle kräkas.

Klarade mig från det...

Är det ett bakslag av sjukdomen eller biverkningar från droppet?

Känns ju inte så roligt mentalt när det blir såhär....

I går var jag bara på toa en gång.
Jag blev jätte glad över det och tänkte på jobbet.

Kanske kan jag gå tillbaka snart?

Men, dagens toabesök slog genast bort dessa tankar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar